onsdag 2. september 2009

Takk takk takk takk

Jesus, takk for at Du ser mitt hjerte og min lengsel for å leve for Deg.
Jesus, takk for at jeg er fri og tilgitt. Med det vil jeg strekke meg fram mot ALT Du har for MEG.
Jesus, takk for at Du er med meg hver morgen når jeg våkner opp.
Jesus, takk for at Du ALLTID står ved min side. Derfor vil jeg ALDRI gi opp.

Jesus, så lenge jeg lever her på jord, vil jeg ikke gi opp.
Jesus, så lenge mitt hjerte banker, vil jeg leve det livet Du har for meg.

Jesus, takk for at du gir meg stormer i livet. For da kan jeg stå i Din herlighet.
Jesus, takk for at jeg kan stå på Din klippe og Ditt ord i Bibelen. Takk for alle dine løfter.
Jesus, takk for at Du er med meg. Jeg faller mange ganger, men Du gir meg ikke opp. Du reiser meg opp.
Jesus, jeg vil ikke gi opp.

Galaterne 2:2o
Jeg er korsfestet med Kristus; jeg lever ikke lenger selv, men Kristus lever i meg. Det livet jeg nå lever som menneske av kjøtt og blod, det lever jeg i troen på Guds Sønn, som elsket meg og ga seg selv for meg.

Ingen kommentarer: